קורס שיווק דיגיטלי לנדל"ן

להרשמה לקורס השיווק הדיגיטלי, אנא ליחצו כאן

שעות לימוד והיקף הקורס

קורס זה מתקיים בלימודי ערב, סה"כ 20 שעות ב- 5 מפגשים.

בנוסף הקורס מכיל שעות תרגול, משוב אישי וניתוח קמפיינים פעילים

תעודת גמר

בסיום הקורס תוענק לך תעודת גמר של בוגר קורס שיווק דיגיטלי לנדל"ן מטעם אנגלו-סכסון

להרשמה השאר פרטים ונחזור אליך או תתקשר אלינו, אנחנו זמינים 9019*

להרשמה לקורס השיווק הדיגיטלי, אנא ליחצו כאן

מרצי הקורס 

יעלי קוגן | מומחית תוכן

מנהלת תיאטרון, מרצה בקריה האקדמית אונו ולעסקים פרטיים, סטוריטלרית בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בתחום, ובעלת תואר שני בחברה ואומנות. 

כפיר ולר | מומחה בצילום נכסים

צלם מקצועי ומדריך צילום, מספק שירותי צילום למגזר הפרטי והעסקי, מתמחה בצילום אדריכלות ועיצוב פנים, מדריך ומלמד צילום באמצעות הדרכות פרטניות, סדנאות, טיולים וקורסים, בארץ ובעולם

קורן דור | מומחית בעולמות הסושיאל

מומחית לשיווק דיגיטלי ובעלת סטודיו לכתיבה שיווקית, מעבירה קורסים וסדנאות בלינקדאין, אינסטגרם, פייסבוק וטיקטוק מרצה בכירה בקורס קריירה בנדל"ן ברשת אנגלו סכסון יותר מ- 5 שנים

ניב פרוז'נסקי | יועץ נדל"ן בכיר ומומחה בניתוח דאטא

יועץ נדל"ן מוסמך, בעלים ויוצר התוכן של "חינוך פיננסי ואוריינות כלכלית" שנלמד בבתי ספר ברחבי הארץ, בעל ניסיון בעולמות השיווק הדיגיטלי, כיועץ שיווק ומנתח נתונים שיווקי, מרצה בכיר בקורס קריירה בנדל"ן של מכללת אנגלו סכסון.

תכני הקורס

שיעור 1 

עולם התוכן

חלק א חשיפה לעולם התוכן
  • מהם סוגי התוכן הקיימים ומהי האסטרטגיה השיווקית למנף אותם לקידום העסק
  • מהו סטוריטלינג ומדוע לא ניתן להגיע לתוצאות בלעדיו
  • מהם האתגרים של אנשי נדל"ן מול לקוחות ואיך ניתן להתגבר עליהם באמצעות סטוריטלינג 
  • כוחו של סיפור איש
  • אומנות היצירה של סיפורים מרתקים 
    • יסודות הסיפור השיווקי 
    • הגדרת סיפור
    • הבנת המרכיבים של סיפור טוב 
    • כוחו של הרגש
    • הנעה לפעולה
  • מהן הטעויות המרכזיות בבניית קמפיין שיווקי
  • החשיבות של אותנטיות בבניית סיפורי מותג
  • איך בונים קמפיין שיווקי מבוסס סטוריטלינג שיוביל ללקוחות נאמנים
 

חלק ב

סדנה מעשית

  • חיבור אל הסיפור האישי- סדנה מעשית בשילוב כלים מעולמות הנדל"ן
  • התנסות מעשית בכתיבת פוסט אישי/דף נחיתה
  • רפלקציה ומשוב סיכום

שיעור 2

צילום נכסים 

 
  • צילום ככלי שיווקי להגדלת קונים ומוכרים
  • איך מכינים דירה למכירה
  • כללי הצילום והקומפוזיציה
  • טכניקות צילום
  • עריכה בלייטרום ו/או פוטושופ
  • מטלות, שיעורי בית ומשוב 

שיעור 3

קידום אורגני

בניית פרופיל אישי ועסקי בפייסבוק
  • אפיון וניהול ערוץ עסקי בפייסבוק
  • בניית תוכנית עבודה נכונה לפייסבוק (תכנון שעות העלאה, התייחסות לאירועים מיוחדים וכדומה)
  • העלאת פוסטים מניעים לפעולה
  • שימוש אפקטיבי בתמונות ובסרטוני וידאו
  • עבודה עם כלי creator srudio ובינס סוויט לתזמון פוסטים וסטורי 
  • העלאת סטורי לדף העסקי
  • שימוש מושכל בהאשטגים בפייסבוק
  • כיצד להפיץ מסרים ולפעול נכון בקבוצות עניין בפייסבוק?
  בניית פרופיל אישי ועסקי באינסטגרם
  • פיתוח ערוץ עסקי באינסטגרם – כיצד לעשות זאת נכון + אסטרטגיה
  • מיתוג ערוץ האינסטגרם – בחירת קונספט, כתיבה ככלי שיווקי, סטורי ווידאו
  • עיצובים לערוץ האינסטגרם - הטרנדים המובילים ואפליקציות שחובה להכיר
  • כיצד לממשק אינסטגרם ופייסבוק בדרך הטובה ביותר 
  • כיצד להשיג עוקבים מפעילויות אורגניות
  • סטורי –  כיצד להעלות חשיפה ולהניע לפעולה בערוץ הסטורי
  • יצירת סרטוני רילס מעולם התוכן הרלבנטי, הפצתם וחשיפתם
  • כיצד לשמור על קשר עם העוקבים
  • אסטרטגיית האשטגים איך לבחור את ההאשטגים הנכונים בשבילנו
  • סרטונים באינסטגרם אפליקציות חשובות וכל מה שצריך לדעת על ערוץ הטלוויזיה של אינסטגרם IGTV

שיעור 4

קידום ממומן

 
  • עבודה נכונה עם מנהל המודעות המחודש
  • היכרות עם סוגי קמפיינים >> טופס לידים, תנועה, מעורבות
  • סימולציה של יצירת קמפיין מבחירת מטרה דרך חלוקת תקציב ועד כתיבת ועיצוב המודעה והנעה לפעולה
  • עקרונות בפילוח קהלים ידניים
  • עבודה עם רשימות תפוצה, פיקסל וקהל דומה
  • צביעת קהל וקידום לקהל "חם"
  • אסטרטגיית פרסום ממומן

שיעור 5

ניתוח דאטא:  עבודת שיווק מבוססת נתונים

חלק ראשון

מבוא 

  • מהי עבודת שיווק ללא שימוש בנתונים
  • מהי עבודת שיווק מבוססת נתונים ומהן יתרונותיה
  • איסוף נתונים למקסום תוצאות
  • השפעתם של נתונים גלויים וסמויים

ניתוח נתונים – כלים פרקטיים לניהול העסק

  • נלמד על מונחי יסוד בעולמות השיווק: מהו יחס המרה, מעורבות, מקור תנועה ועוד
  • נכיר פרמטרים שיווקיים מרכזיים כגון: ROI, CPA, CPL ועוד
  • נתרגם את החומר הנלמד לעולמות הנדל"ן ולניהול עסק ברמה היומיומית
  חלק שני: סימולציות ותרגול מעשי על קמפיינים פעילים
  • אופטימיזציה לקמפיין שיווקי - אורגני 
  • אופטימיזציה לקמפיין שיווקי – ממומן
  • סימולציה לניתוח קמפיין שיווקי בהתאם לדוגמאות מסטודנטים של קמפיינים פעילים
  • תרגול מעשי של הסטודנטים על קמפיין נדל"ן פעיל 

להרשמה השאר פרטים ונחזור אליך או תתקשר אלינו, אנחנו זמינים 9019*

אתר זה משתמש בעוגיות