אודות הסניף

 סניף אנגלו סכסון גבעתיים פועל שנים רבות. בסניף צוות יועצי נדל"ן מקצועי, בעל ותק וניסיון רב בתחום. המשרד עוסק הן במכירות יד שנייה והן בפרויקטים חדשים. הנהלת הסניף שמה דגש מיוחד על אמינות מקצועיות ורמת שרות גבוהה עבור קהל הלקוחות.

גבעתיים

צוות המשרד כולל יועצי נדל"ן מוסמכים, בעלי רישיון לעסוק בתיווך נדל"ן בעלי וותק וניסיון רב. צוות הסוכנים זוכה להדרכות וסדנאות מקצועיות בתחום ומציג ידע מקצועי וניסיון רב.

באנגלו סכסון גבעתיים תוכלו למצוא מגוון רחב ביותר של נכסים, החל מדירות עממיות עד בתים מפוארים בשכונות היוקרתיות של גבעתיים.

 

 

אודות האזור

גבעתיים נקראת על שם המבנה הטופוגראפי של העיר, היושבת על מספר גבעות. גבעתיים קיבלה את מעמדה המוניציפאלי ב1959 והיא נחשבת לאחת הערים השקטות והשלוות במרכז הארץ. גבעתיים ממוקמת במרכז הארץ, מזרחית לתל אביב ומערבית לרמת גן.

 

אופי המגורים - מיקומה המרכזי של גבעתיים הפך אותה בעשורים האחרונים ליעד מבוקש למגורים והשקעה. מחירי הדירות עלו בעשרות אחוזים הודות להיצע נמוך (מספר קטן יחסית של פרויקטים לבנייה רוויה) וביקוש גבוה. בהיעדר עתודות קרקע, גבעתיים משקיעה את מאמציה בהתחדשות עירונית על יד פרויקטים רבים של פינוי-בינוי ותמ"א 38 בכל שכונות העיר. בשנת 2013 ניתן לראות עלייה ניכרת באישור פרויקטים פינוי-בינוי, כאשר את בנייני הרכבת הישנים עתידים להחליף מגדלים רבי קומות (בחלק מהעיר הם עתידים להגיע ל35-40 קומות). עפ"י דו"ח משרד השיכון, מחירי הדירות בעיר עלו ב41% בין השנים 2008-2013.

 

אופי וכמות אוכלוסייה –עפ"י נתוני הלמ"ס אוכלוסיית העיר מונה כ-55,000 תושבים. המעמד הסוציו אקונומי של תושבי העיר גבוהה – 9 מתוך 10.

חינוך - עיריית גבעתיים החלה בפרויקט לשיפוץ מוסדות ומתקני חינוך שונים הפזורים ברחבי העיר. תקציבו של הפרויקט יעמוד על כ-90 מיליון ש"ח כאשר כ-5 מיליון ₪ מתוכם יוקדשו להקמת מרכז מצוינות חדש. הפרויקט עתיד להסתיים עד שנת 2018. בגבעתיים הוחלט על תוכנית חינוך אחידה אשר פועלת מהגן ועד לתיכון. ממוצע הילדים לגן עומד כיום על כ- 29.4 ילדים (הממוצע עשוי להשתנות בהתאם לסוג החינוך הרצוי).ממוצע התלמידים לכיתה בבתי הספר בעיר עומד על כ- 27 תלמידים.

 

בשנת תשע''ב אחוז התלמידים הזכאים לתעודת בגרות בגבעתיים עמד על כ- 82.03% זכאים (מקום 8 מתוך 152 רשויות). נתון זה מצביע על מגמת עליה ביחס לשנת תשע"א בה ממוצע הבגרות של תלמידי העיר עמד על כ- 78.26% (עלייה של 3.77%). בשנת תשע"ג המשיכה העלייה באחוז הזכאות ל85.15%.

 

תרבות ופנאי - מיקומה המרכזי של גבעתיים וקרבתה לערים מרכזיות כמו תל אביב ורמת גן מאפשר לתושבי העיר מגוון נרחב של מקומות בילוי ופנאי שונים ברחבי העיר ובמרחק סביר ממנה. ברחבי העיר ניתן למצוא שלל חנויות נוספות ובמגוון נרחב של תחומים אשר גם בהם ניתן לערוך קניות. המרכז הידוע ביותר פרט לקניון הינו מרכז עסקים דרום הממוקם ברחוב כורזין. מיקומה המרכזי של גבעתיים פותח בפני תושביה מרכזי קניות רבים בערים הסמוכות תל אביב ורמת גן לדוגמת קניון עזריאלי, קניון אילון ומתחם הבורסה ברמת גן.

 

קניות- במרכזה של גבעתיים ניתן למצוא את קניון גבעתיים המכיל כ150 חניות ובתי קפה שונים, בנוסף בקניון ניתן למצוא שלל הפעלות להורים וילדים לדוגמת יריד האוכל המתקיים מדי שישי בקניון, סדנאות תזונה וכושר לאמהות אחרי לידה, סדנת אומנות ויצירה, הצגות ומופעים ועוד. בקניון מתקיימות גם פעילויות שונות בהתאם לחג המתקרב. בימים אלו שוקדת עיריית גבעתיים על הקמתו של ''סיטי גבעתיים'' אשר אף הוא עתיד לכלול מרכזי קניות ובילוי שונים.

 

אטרקציות בגבעתיים- בצמוד לקניון גבעתיים ניתן למצוא פארק משחקים ופנאי גדול וחדש אשר בו גם מתבצעות חלק מההופעות שונות הנערכות בעיר. הפארק מחובר בהמצאות גשר לספורטק החדש המכיל בשטחו סקייט פארק ומתחם החלקה, מתקני כושר, מגרשי כדורסל ומגרש כדורגל בעל דשא סינטטי. בהמשכו של הספורטק ניתן למצוא גינה ציבורית גדולה אשר בה מדשאות רבות, מתקני שעשועים ופסלים. בנוסף ברחבי גבעתיים ניתן למצוא מספר נרחב של גינות ציבוריות אשר פרוסות על כל שטחי העיר. בגבעתיים פועלים כשלושה מרכזיים קהילתיים לכל הגילאים ובהם ניתן למצוא חוגים ופעילויות העשרה שונות, בנוסף מפעילה עיריית גבעתיים בימי הקיץ את מתחםafter park  הנועד עבור בני הנוער של העיר.

 

בגבעתיים פועלות 4 תנועות נוער המספקות מגוון פעילויות ואטרקציות עבור מרבית בני הנוער של העיר. בנוסף ניתן למצוא בעיר עוד שלל חוגים שונים לכל הגילאים. בגבעתיים ניתן למצוא את ''מצפה כוכבים'' – אטרקציה ייחודית בה ניתן לחזות בנוף אורבני ייחודי עם שילוב של הכוכבים ברקע. הכניסה למתחם חופשית אך ניתן לערוך בו סיור מאורגן הכרוך בתשלום. בעיר מתקיימים מספר אירועי ספורט שונים דוגמת ''מרתון גבעתיים'', פעילויות ספורט שונות לקבוצת הגיל השלישי,תחרות להקות  ועוד.

 

תרבות ופנאי-  בגבעתיים ניתן למצוא להקות וחבורות זמר לכל הגילאים (מלהקות נוער עד להקות הגיל גימלאים)  ובז'אנרים שונים (שירה עברית, מוזיקה קלאסית ועוד). במזרח העיר נמצא התיאטרון העירוני בו מתקיימים לאורך כל השנה מופעים וקונצרטים, הצגות, ערבי סטנד-אפ ועוד. התיאטרון נחשב לפופולארי מאוד ומוגדר תיאטרון בינלאומי. גם בקונסרבטוריון ובפארק העירוני החדש הצמוד לקניון מתקיימים מופעים והצגות נוספות.''בבית שניידרמן'' הממוקם בשכונות בורוכוב ניתן למצוא את המרכז לפיסול ואומנות להורים וילדים, במרכז פועלות כ3 קבוצות התחלקות בהתאם לרמת ההורה או הילד.  

 

בגבעתיים נמצא המרכז למורשת ישראל, בו ניתן ללמוד אודות המורשת היהודית, במרכז ניתן לקחת חלק במגוון פעילויות הקשורות למורשת היהודית. במסגרתו מתקיים בגבעתיים מדי שנה פסטיבל ''שירת ים'' לתרבות יהודית, בחוהמפ"ס. מלבד אירועי התרבות המתקיימים בגבעתיים, מיקומה המרכזי מאפשר לתושבי העיר למצוא שלל אטרקציות ואירועי תרבות במרחק קצר מהעיר לדוגמת הפארק הלאומי, גן החיות, מתחם הyes פלאנט ועוד.

 

תעסוקה - גבעתיים היא עיר בטוחה יחסית לעסקים-  דו''ח D&B  הסוקר רשויות מקומיות ופורסם בשנת 2012 קבע כי העיר ממוקמת במקום ה-3 הארצי ברמת סיכון העסקים הנמוך ביותר, רק אחרי רמת השרון ורמת גן. בדו"ח גם נמצא שהעיר מדורגת במקום ה9 הארצי ביחס עסקים לתושבים בערים המונות 50,000 תושבים ויותר מה שמלמד על אפשרויות תעסוקה שונות בעיר. תוכניות הפיתוח השונות בעיר צפויות להוסיף מקורות תעסוקה רבים לתושבי העיר.הדו"ח מציין כי עיריית גבעתיים מסייעת למחפשי עבודה בכך שיצרה פרויקט הנקרא ''גיב-עבודה'' ומטרתו סיוע במציאת עבודה. בנוסף מקיימת עיריית גבעתיים יריד תעסוקה לבני הנוער בעיר.מיקומה המרכזי של גבעתיים מאפשר לתושביה לפנות לתעסוקה גם בערים סמוכות דוגמת תל אביב ורמת גן.

 

קניון ומרכזים מסחריים - קניון גבעתיים מכיל כ150 חנויות המספקות מגוון משרות במספר תחומים שונים: חנויות אופנה והנעלה, קוסמטיקה ובריאות, תקשורת ומחשבים, מזון מהיר ועוד. הקניון ממוקם בסמוך לספורטק וגינת המשחקים החדשה במרכזה של העיר. בעיר פרוסים עוד מספר מרכזים מסחריים קטנים בהם משרות מזדמנות נוספות. במזרח העיר ניתן למצוא את בניין פלאפון ובו מספר חברות גדולות דוגמת הפניקס, פלאפון וערוץ 10.

 

צפי פיתוח- בימים אלו החלה בנייתו של מרכז עסקים חדש אשר יחליף את בנייני המגורים הישנים ברחוב ערבי נחל, הממוקם בסמוך לבורסה ברמת גן. במסגרת הפרויקט צפויים להיבנות באזור שני מגדלי מגורים בני 19 קומות ובסמוך אליהם עתיד לקום ''הסיטי של גבעתיים'' מרכז העסקים הראשי של העיר. המתחם יכלול את הבניין הגבוה בארץ  אשר עתיד להתנשא לגובה של כ-86 אלף מטר!  ושלושה גורדי שחקים בני 72 קומות שמתוכננים להיבנות לצידו ויכללו מאות משרדים חדשים.  האזור צפוי לעבור שינוי גם בתחום התחבורה עם חיבור המתחם לצירי תנועה מרכזים. במתחם צפויים להיבנות גם מספר מגרשי חניה גדולים אשר אמורים לפטור את מצוקת החניה הצפויה בעקבות הקמתו של מרכז העסקים.

 

צעד נוסף המתקיים בפרויקט זה הוא שדרוג רחוב כורזין, הנחשב כיום לאזור הסחר המרכזי בעיר. במסגרת הפרויקט עתיד להיבנות מגדל בן 26 קומות הצפוי להתחבר יחד עם הבניין בן ה 8 קומות שקיים כבר ברחוב. מגדל זה עתיד לכלול כ- 25,000 אלף מ''ר של שטחי משרדים וכ-1000 מ''ר למשרדי עירייה שונים.

 

תחבורה - ניתן למצוא תחבורה ציבורית נוחה לתל אביב ורמת גן כגון אוטובוסים ומוניות שירות. בעיר אין תחנת רכבת, אך במרחק קצר מהעיר ניתן להגיע לרכבת צפון בתל אביב. כמו כן, נתיבי איילון ומחלף אלוף שדה (ממנו מגיעים לכביש 4) נמצאים במרחק נסיעה קצר מהעיר.בעיר מספר שכונות מרכזיות ביניהן:

 

שכונת קריית יוסף –השכונה הקטנה נוסדה ב1934 והיא גובלת בשכונות בורוכוב ממזרחה ובתל אביב ממערבה. הבנייה בשכונה מאופיינת בבניינים ישנים של 3-4 קומות. האוכלוסייה בשכונה מונה כ-4000 אנשים, רובם בגילאי 60-70. בחלק ממגמת ההצערה בעיר, גם בשכונה זו ניתן לראות בשנים האחרונות יותר משפרי דיור וזוגות צעירים בשנות ה30-40. בשכונה ניתן למצוא גני ילדים, תיכון, גנים ציבוריים, מקווה ועוד.

 

בורוכוב – השכונה הראשונה בגבעתיים שהוקמה ב1922. הבנייה בראשית השכונה אופיינה בעיקר במשקים, אך ככל שהתפתחה העיר המשקים הוחלפו בבניינים. השכונה ממוקמת בצפון מערב העיר ובה מתגוררים למעלה מ10,000 תושבים. השכונה עוברת תהליכי פיתוח בהם בנייה של פרויקטים חדשים, תמ"א 38 ופינוי-בינוי. האוכלוסייה מאופיינת במשפרי דיור וזוגות צעירים לצד אחוז גבוה מאוד של בני 60 ומעלה. בשכונה ניתן למצוא בתי ספר ביניהם התיכון המפורסם לאומנויות "תלמה ילין", מרכז מסחרי, שבט צופים, קן של "הנוער העובד והלומד" ועוד. אצטדיון "המכתש" המיתולוגי היה ממוקם בבורוכוב, ועל הריסותיו מוקמים מספר בניינים רבי קומות על ידי חברות שונות.

 

בן צבי – השכונה ממוקמת במרכז העיר, דרומית לשכונת ארלוזורוב והיא מהשכונות החדשות בעיר. רוב השכונה נבנתה ב25 השנים האחרונות, כאשר הבנייה מאופיינת בעיקר ברבי קומות של 12-15 קומות. אוכלוסיית השכונה מונה כ-5000 תושבים, רובם בגילאי 40 ומעלה. השכונה ממוקמת בצמידות לקניון גבעתיים בו חנויות רבות. בשכונה ניתן למצוא גני ילדים, בתי ספר, קופות חולים, 2 גנים ציבוריים ועוד. בשכונה מספר פרויקטים לבנייה וכן פרויקטים של פינוי-בינוי.

 

ארלוזורוב –  הוקמה בשנת 1936, והיא ממוקמת במזרח העיר, בסמוך לרמת גן. הבנייה בשכונה מאופיינת בבתים ישנים, חלקם צמודי קרקע וחלקם בניינים עד 3 קומות.  בשכונה 3 גנים ציבוריים, מרכז ויצ"ו גבעתיים, בתי ספר, גני ילדים מצפה הכוכבים ועוד.

 

רמב"ם – השכונה הוקמה רשמית ב1933, והיא ממוקמת במערב העיר. הבנייה בשכונה מאופיינת בעיקר בבנייני קומות ישנים של עד 3 קומות, אך ניתן למצוא גם בתי קרקע ורבי קומות חדשים. בשכונה מגדל מים, בריכת שחייה ובית אלון ובו ספרייה ופעילויות העשרה תרבותיות. בשכונה גם ממוקם תיאטרון גבעתיים ומגדל מסחרי בו משרדים שונים.

 

הנתונים באדיבות PICKACITY

 

יועצי הנדל"ן בגבעתיים

אנגלו - סכסון החטיבה המסחרית הארצית מנוהלת על ידי רונית פלד החל משנת 2010 עם צוות יועצי נדלן מנוסים בתחום שנים רבות . צוות המשרד מתמחה בין היתר בשיווק מרכזים מסחריים משרדים מניבים ומתחמים לוגיסטים בכל רחבי הארץ. הלקוחות אותם אנו מייצגים הם רשתות השיווק הגדולות במשק מתחום ההלבשה המזון לסוגיו ההנעלה הפארמים והבנקים . בתחום המגורים אנו זכיינים של רשת אנגלו - סכסון בעיר רמת גן וגבעתיים ומתמחים בין היתר בנושא התחדשות עירונית . השנה מנהל חטיבת המגורים שלנו שרון קוממי זכה במקום ראשון ברשת אנגלו - סכסון במכירות בתחום המגורים.
סניף: גבעתיים
שפות:
יועץ נדל"ן בכיר וותיק באנגלו-סכסון, הצטרפתי לאנגלו-סכסון בשנת 2006, עוד בשנה זו נבחרתי לתגלית השנה ברשת. מאז כל שנה ברציפות אני נמצא במועדון המצטיינים של הרשת. בשנת 2023 נבחרתי ליועץ נדל"ן מצטיין , המקום הראשון ברשת אנגלו-סכסון !!! כמו כן, משנת 2010 בנוסף אני מנהל מגורים בסניף אנגלו-סכסון רמת-גן/גבעתיים .אמינות, מקצועיות, חריצות ושרותיות הם הדרך שמלווה אותי כל השנים . מבחינתי זו הדרך לעוד עסקה מוצלחת.
סניף: גבעתיים
שפות:
חגית קליין יועצת נדל"ן ותיקה, בעלת ידע רחב בתחום. בודקת עבור מוכרים את מצב הנכס מבחינת רישומו בטאבו, היתרים קיימים, הצמדות וכד' ובונה לכל נכס תיק המאפשר למוכר ולקונים פוטנציאליים לקבל החלטה מושכלת ונכונה. מתמחה באזור גבעתיים ורמת גן טל': 0544504516
סניף: גבעתיים
שפות:
נעמי לוי יועצת נדלן בכירה עם ניסיון מעל 20 שנה באנגלו - סכסון גבעתיים/רמת גן. ביססתי את עצמי כבעלת מקצוע אמינה ומסורה אעשה מעל ומעבר כדי לענות על הצרכים של לקוחותיי ולעזור להם להשיג את יעדי הנדל"ן שלהם. אני כאן כדי להפוך את מסע הנדל"ן שלכם לחוויה חלקה ומתגמלה בענף, במהלך הקריירה סגרתי בהצלחה מספר רב של מכירות והשכרות של דירות, זכיתי באמון ובשביעות רצון של לקוחותיי. המחויבות הבלתי מעורערת לעיסוק שלי נכרת בקשר רב השנים שלי עם אנגלו סכסון. כיועצת נדל"ן אני ידועה בהתמדה ובנחישות, תכונות אלו מילאו תפקיד משמעותי בהצלחתי.
סניף: גבעתיים
שפות:
זיו כהן יועץ נדל"ן אנגלו סכסון ר"ג גבעתיים משנת 2009 מסור ללקוחותיי מלווה את תהליך המכירה מתחילתו ועד סופו בצורה מקצועית נאמן לשביעות רצונם ולכן חוזרים אלי שנית
סניף: גבעתיים
שפות:
אני סוכנת נדלן פעילה באנגלו- סכסון, מאז 2009 ועד עתה. בעברי הייתי אשת כספים והשילוב בין מספרים, אנשים ויושרה אישית הם חלק מה DNA שלי. אני אמא לשלוש בנות, סבתא ואשת משפחה ובוחרת לבוא לעבוד , ולהביא מכישורי וניסיוני, למען חיבור בין אנשים ונכסים. הצלחה בשבילי היא כשלקוח יוצר קשר אחרי עשור ומבקש לשווק או לרכוש נכס בעבורו או בעבור בן משפחה.
סניף: גבעתיים
שפות:
שמי ריקי כהן יועצת נדלן בסוכנות אנגלו סכסון ר"ג גבעתיים מזה 11 שנים. אוהבת מאוד את עיסוקי ויחס אישי ללקוחותיי הוא ערך עליון המוטו שמלווה אותי בכל שנות עבודתי הוא שקיפות, אמינות ויושרה מקצועית בליווי צמוד לאורך כל תהליך המכירה/קניה עד לסגירת עיסקה מוצלחת ולשביעות רצון שני הצדדים
סניף: גבעתיים
שפות:
אני יהודית יעקב משמשת כיועצת נדל"ן כ-17 שנים ברציפות ובאהבה גדולה למקצוע. מאמינה כי המרכיב העיקרי בעיסקה, הוא אמון ויצירת קשר מבוסס אמון בין אנשים וצדדים לעיסקה, תוך הנגשת מירב הפרטים החיובים וכאלה שאינם, לצדדים המעורבים. ניסיוני הרב באזור ר"ג גבעתיים במיוחד, מסייע לי בפתרון בעיות המלוות כמעט כל עיסקת נדל"ן. בצניעות אכתוב, כי נקראתי כל שנה לעלות לדוכן המצטיינים בטקס השנתי של רשת אנגלו סכסון ומרגישה סיפוק גדול מחיבור אנשים לפתרונות דיור שהינם חולמים עליהם מתוך גישה מקצועית אמינה, שלווה ונינוחה. אני כאן בשבילכם
סניף: גבעתיים
שפות:

חוות דעת והמלצות

אודות הסניף

 סניף אנגלו סכסון גבעתיים פועל שנים רבות. בסניף צוות יועצי נדל"ן מקצועי, בעל ותק וניסיון רב בתחום. המשרד עוסק הן במכירות יד שנייה והן בפרויקטים חדשים. הנהלת הסניף שמה דגש מיוחד על אמינות מקצועיות ורמת שרות גבוהה עבור קהל הלקוחות.

גבעתיים

צוות המשרד כולל יועצי נדל"ן מוסמכים, בעלי רישיון לעסוק בתיווך נדל"ן בעלי וותק וניסיון רב. צוות הסוכנים זוכה להדרכות וסדנאות מקצועיות בתחום ומציג ידע מקצועי וניסיון רב.

באנגלו סכסון גבעתיים תוכלו למצוא מגוון רחב ביותר של נכסים, החל מדירות עממיות עד בתים מפוארים בשכונות היוקרתיות של גבעתיים.

 

 

אודות האזור

גבעתיים נקראת על שם המבנה הטופוגראפי של העיר, היושבת על מספר גבעות. גבעתיים קיבלה את מעמדה המוניציפאלי ב1959 והיא נחשבת לאחת הערים השקטות והשלוות במרכז הארץ. גבעתיים ממוקמת במרכז הארץ, מזרחית לתל אביב ומערבית לרמת גן.

 

אופי המגורים - מיקומה המרכזי של גבעתיים הפך אותה בעשורים האחרונים ליעד מבוקש למגורים והשקעה. מחירי הדירות עלו בעשרות אחוזים הודות להיצע נמוך (מספר קטן יחסית של פרויקטים לבנייה רוויה) וביקוש גבוה. בהיעדר עתודות קרקע, גבעתיים משקיעה את מאמציה בהתחדשות עירונית על יד פרויקטים רבים של פינוי-בינוי ותמ"א 38 בכל שכונות העיר. בשנת 2013 ניתן לראות עלייה ניכרת באישור פרויקטים פינוי-בינוי, כאשר את בנייני הרכבת הישנים עתידים להחליף מגדלים רבי קומות (בחלק מהעיר הם עתידים להגיע ל35-40 קומות). עפ"י דו"ח משרד השיכון, מחירי הדירות בעיר עלו ב41% בין השנים 2008-2013.

 

אופי וכמות אוכלוסייה –עפ"י נתוני הלמ"ס אוכלוסיית העיר מונה כ-55,000 תושבים. המעמד הסוציו אקונומי של תושבי העיר גבוהה – 9 מתוך 10.

חינוך - עיריית גבעתיים החלה בפרויקט לשיפוץ מוסדות ומתקני חינוך שונים הפזורים ברחבי העיר. תקציבו של הפרויקט יעמוד על כ-90 מיליון ש"ח כאשר כ-5 מיליון ₪ מתוכם יוקדשו להקמת מרכז מצוינות חדש. הפרויקט עתיד להסתיים עד שנת 2018. בגבעתיים הוחלט על תוכנית חינוך אחידה אשר פועלת מהגן ועד לתיכון. ממוצע הילדים לגן עומד כיום על כ- 29.4 ילדים (הממוצע עשוי להשתנות בהתאם לסוג החינוך הרצוי).ממוצע התלמידים לכיתה בבתי הספר בעיר עומד על כ- 27 תלמידים.

 

בשנת תשע''ב אחוז התלמידים הזכאים לתעודת בגרות בגבעתיים עמד על כ- 82.03% זכאים (מקום 8 מתוך 152 רשויות). נתון זה מצביע על מגמת עליה ביחס לשנת תשע"א בה ממוצע הבגרות של תלמידי העיר עמד על כ- 78.26% (עלייה של 3.77%). בשנת תשע"ג המשיכה העלייה באחוז הזכאות ל85.15%.

 

תרבות ופנאי - מיקומה המרכזי של גבעתיים וקרבתה לערים מרכזיות כמו תל אביב ורמת גן מאפשר לתושבי העיר מגוון נרחב של מקומות בילוי ופנאי שונים ברחבי העיר ובמרחק סביר ממנה. ברחבי העיר ניתן למצוא שלל חנויות נוספות ובמגוון נרחב של תחומים אשר גם בהם ניתן לערוך קניות. המרכז הידוע ביותר פרט לקניון הינו מרכז עסקים דרום הממוקם ברחוב כורזין. מיקומה המרכזי של גבעתיים פותח בפני תושביה מרכזי קניות רבים בערים הסמוכות תל אביב ורמת גן לדוגמת קניון עזריאלי, קניון אילון ומתחם הבורסה ברמת גן.

 

קניות- במרכזה של גבעתיים ניתן למצוא את קניון גבעתיים המכיל כ150 חניות ובתי קפה שונים, בנוסף בקניון ניתן למצוא שלל הפעלות להורים וילדים לדוגמת יריד האוכל המתקיים מדי שישי בקניון, סדנאות תזונה וכושר לאמהות אחרי לידה, סדנת אומנות ויצירה, הצגות ומופעים ועוד. בקניון מתקיימות גם פעילויות שונות בהתאם לחג המתקרב. בימים אלו שוקדת עיריית גבעתיים על הקמתו של ''סיטי גבעתיים'' אשר אף הוא עתיד לכלול מרכזי קניות ובילוי שונים.

 

אטרקציות בגבעתיים- בצמוד לקניון גבעתיים ניתן למצוא פארק משחקים ופנאי גדול וחדש אשר בו גם מתבצעות חלק מההופעות שונות הנערכות בעיר. הפארק מחובר בהמצאות גשר לספורטק החדש המכיל בשטחו סקייט פארק ומתחם החלקה, מתקני כושר, מגרשי כדורסל ומגרש כדורגל בעל דשא סינטטי. בהמשכו של הספורטק ניתן למצוא גינה ציבורית גדולה אשר בה מדשאות רבות, מתקני שעשועים ופסלים. בנוסף ברחבי גבעתיים ניתן למצוא מספר נרחב של גינות ציבוריות אשר פרוסות על כל שטחי העיר. בגבעתיים פועלים כשלושה מרכזיים קהילתיים לכל הגילאים ובהם ניתן למצוא חוגים ופעילויות העשרה שונות, בנוסף מפעילה עיריית גבעתיים בימי הקיץ את מתחםafter park  הנועד עבור בני הנוער של העיר.

 

בגבעתיים פועלות 4 תנועות נוער המספקות מגוון פעילויות ואטרקציות עבור מרבית בני הנוער של העיר. בנוסף ניתן למצוא בעיר עוד שלל חוגים שונים לכל הגילאים. בגבעתיים ניתן למצוא את ''מצפה כוכבים'' – אטרקציה ייחודית בה ניתן לחזות בנוף אורבני ייחודי עם שילוב של הכוכבים ברקע. הכניסה למתחם חופשית אך ניתן לערוך בו סיור מאורגן הכרוך בתשלום. בעיר מתקיימים מספר אירועי ספורט שונים דוגמת ''מרתון גבעתיים'', פעילויות ספורט שונות לקבוצת הגיל השלישי,תחרות להקות  ועוד.

 

תרבות ופנאי-  בגבעתיים ניתן למצוא להקות וחבורות זמר לכל הגילאים (מלהקות נוער עד להקות הגיל גימלאים)  ובז'אנרים שונים (שירה עברית, מוזיקה קלאסית ועוד). במזרח העיר נמצא התיאטרון העירוני בו מתקיימים לאורך כל השנה מופעים וקונצרטים, הצגות, ערבי סטנד-אפ ועוד. התיאטרון נחשב לפופולארי מאוד ומוגדר תיאטרון בינלאומי. גם בקונסרבטוריון ובפארק העירוני החדש הצמוד לקניון מתקיימים מופעים והצגות נוספות.''בבית שניידרמן'' הממוקם בשכונות בורוכוב ניתן למצוא את המרכז לפיסול ואומנות להורים וילדים, במרכז פועלות כ3 קבוצות התחלקות בהתאם לרמת ההורה או הילד.  

 

בגבעתיים נמצא המרכז למורשת ישראל, בו ניתן ללמוד אודות המורשת היהודית, במרכז ניתן לקחת חלק במגוון פעילויות הקשורות למורשת היהודית. במסגרתו מתקיים בגבעתיים מדי שנה פסטיבל ''שירת ים'' לתרבות יהודית, בחוהמפ"ס. מלבד אירועי התרבות המתקיימים בגבעתיים, מיקומה המרכזי מאפשר לתושבי העיר למצוא שלל אטרקציות ואירועי תרבות במרחק קצר מהעיר לדוגמת הפארק הלאומי, גן החיות, מתחם הyes פלאנט ועוד.

 

תעסוקה - גבעתיים היא עיר בטוחה יחסית לעסקים-  דו''ח D&B  הסוקר רשויות מקומיות ופורסם בשנת 2012 קבע כי העיר ממוקמת במקום ה-3 הארצי ברמת סיכון העסקים הנמוך ביותר, רק אחרי רמת השרון ורמת גן. בדו"ח גם נמצא שהעיר מדורגת במקום ה9 הארצי ביחס עסקים לתושבים בערים המונות 50,000 תושבים ויותר מה שמלמד על אפשרויות תעסוקה שונות בעיר. תוכניות הפיתוח השונות בעיר צפויות להוסיף מקורות תעסוקה רבים לתושבי העיר.הדו"ח מציין כי עיריית גבעתיים מסייעת למחפשי עבודה בכך שיצרה פרויקט הנקרא ''גיב-עבודה'' ומטרתו סיוע במציאת עבודה. בנוסף מקיימת עיריית גבעתיים יריד תעסוקה לבני הנוער בעיר.מיקומה המרכזי של גבעתיים מאפשר לתושביה לפנות לתעסוקה גם בערים סמוכות דוגמת תל אביב ורמת גן.

 

קניון ומרכזים מסחריים - קניון גבעתיים מכיל כ150 חנויות המספקות מגוון משרות במספר תחומים שונים: חנויות אופנה והנעלה, קוסמטיקה ובריאות, תקשורת ומחשבים, מזון מהיר ועוד. הקניון ממוקם בסמוך לספורטק וגינת המשחקים החדשה במרכזה של העיר. בעיר פרוסים עוד מספר מרכזים מסחריים קטנים בהם משרות מזדמנות נוספות. במזרח העיר ניתן למצוא את בניין פלאפון ובו מספר חברות גדולות דוגמת הפניקס, פלאפון וערוץ 10.

 

צפי פיתוח- בימים אלו החלה בנייתו של מרכז עסקים חדש אשר יחליף את בנייני המגורים הישנים ברחוב ערבי נחל, הממוקם בסמוך לבורסה ברמת גן. במסגרת הפרויקט צפויים להיבנות באזור שני מגדלי מגורים בני 19 קומות ובסמוך אליהם עתיד לקום ''הסיטי של גבעתיים'' מרכז העסקים הראשי של העיר. המתחם יכלול את הבניין הגבוה בארץ  אשר עתיד להתנשא לגובה של כ-86 אלף מטר!  ושלושה גורדי שחקים בני 72 קומות שמתוכננים להיבנות לצידו ויכללו מאות משרדים חדשים.  האזור צפוי לעבור שינוי גם בתחום התחבורה עם חיבור המתחם לצירי תנועה מרכזים. במתחם צפויים להיבנות גם מספר מגרשי חניה גדולים אשר אמורים לפטור את מצוקת החניה הצפויה בעקבות הקמתו של מרכז העסקים.

 

צעד נוסף המתקיים בפרויקט זה הוא שדרוג רחוב כורזין, הנחשב כיום לאזור הסחר המרכזי בעיר. במסגרת הפרויקט עתיד להיבנות מגדל בן 26 קומות הצפוי להתחבר יחד עם הבניין בן ה 8 קומות שקיים כבר ברחוב. מגדל זה עתיד לכלול כ- 25,000 אלף מ''ר של שטחי משרדים וכ-1000 מ''ר למשרדי עירייה שונים.

 

תחבורה - ניתן למצוא תחבורה ציבורית נוחה לתל אביב ורמת גן כגון אוטובוסים ומוניות שירות. בעיר אין תחנת רכבת, אך במרחק קצר מהעיר ניתן להגיע לרכבת צפון בתל אביב. כמו כן, נתיבי איילון ומחלף אלוף שדה (ממנו מגיעים לכביש 4) נמצאים במרחק נסיעה קצר מהעיר.בעיר מספר שכונות מרכזיות ביניהן:

 

שכונת קריית יוסף –השכונה הקטנה נוסדה ב1934 והיא גובלת בשכונות בורוכוב ממזרחה ובתל אביב ממערבה. הבנייה בשכונה מאופיינת בבניינים ישנים של 3-4 קומות. האוכלוסייה בשכונה מונה כ-4000 אנשים, רובם בגילאי 60-70. בחלק ממגמת ההצערה בעיר, גם בשכונה זו ניתן לראות בשנים האחרונות יותר משפרי דיור וזוגות צעירים בשנות ה30-40. בשכונה ניתן למצוא גני ילדים, תיכון, גנים ציבוריים, מקווה ועוד.

 

בורוכוב – השכונה הראשונה בגבעתיים שהוקמה ב1922. הבנייה בראשית השכונה אופיינה בעיקר במשקים, אך ככל שהתפתחה העיר המשקים הוחלפו בבניינים. השכונה ממוקמת בצפון מערב העיר ובה מתגוררים למעלה מ10,000 תושבים. השכונה עוברת תהליכי פיתוח בהם בנייה של פרויקטים חדשים, תמ"א 38 ופינוי-בינוי. האוכלוסייה מאופיינת במשפרי דיור וזוגות צעירים לצד אחוז גבוה מאוד של בני 60 ומעלה. בשכונה ניתן למצוא בתי ספר ביניהם התיכון המפורסם לאומנויות "תלמה ילין", מרכז מסחרי, שבט צופים, קן של "הנוער העובד והלומד" ועוד. אצטדיון "המכתש" המיתולוגי היה ממוקם בבורוכוב, ועל הריסותיו מוקמים מספר בניינים רבי קומות על ידי חברות שונות.

 

בן צבי – השכונה ממוקמת במרכז העיר, דרומית לשכונת ארלוזורוב והיא מהשכונות החדשות בעיר. רוב השכונה נבנתה ב25 השנים האחרונות, כאשר הבנייה מאופיינת בעיקר ברבי קומות של 12-15 קומות. אוכלוסיית השכונה מונה כ-5000 תושבים, רובם בגילאי 40 ומעלה. השכונה ממוקמת בצמידות לקניון גבעתיים בו חנויות רבות. בשכונה ניתן למצוא גני ילדים, בתי ספר, קופות חולים, 2 גנים ציבוריים ועוד. בשכונה מספר פרויקטים לבנייה וכן פרויקטים של פינוי-בינוי.

 

ארלוזורוב –  הוקמה בשנת 1936, והיא ממוקמת במזרח העיר, בסמוך לרמת גן. הבנייה בשכונה מאופיינת בבתים ישנים, חלקם צמודי קרקע וחלקם בניינים עד 3 קומות.  בשכונה 3 גנים ציבוריים, מרכז ויצ"ו גבעתיים, בתי ספר, גני ילדים מצפה הכוכבים ועוד.

 

רמב"ם – השכונה הוקמה רשמית ב1933, והיא ממוקמת במערב העיר. הבנייה בשכונה מאופיינת בעיקר בבנייני קומות ישנים של עד 3 קומות, אך ניתן למצוא גם בתי קרקע ורבי קומות חדשים. בשכונה מגדל מים, בריכת שחייה ובית אלון ובו ספרייה ופעילויות העשרה תרבותיות. בשכונה גם ממוקם תיאטרון גבעתיים ומגדל מסחרי בו משרדים שונים.

 

הנתונים באדיבות PICKACITY

 

יועצי הנדל"ן בגבעתיים

אנגלו - סכסון החטיבה המסחרית הארצית מנוהלת על ידי רונית פלד החל משנת 2010 עם צוות יועצי נדלן מנוסים בתחום שנים רבות . צוות המשרד מתמחה בין היתר בשיווק מרכזים מסחריים משרדים מניבים ומתחמים לוגיסטים בכל רחבי הארץ. הלקוחות אותם אנו מייצגים הם רשתות השיווק הגדולות במשק מתחום ההלבשה המזון לסוגיו ההנעלה הפארמים והבנקים . בתחום המגורים אנו זכיינים של רשת אנגלו - סכסון בעיר רמת גן וגבעתיים ומתמחים בין היתר בנושא התחדשות עירונית . השנה מנהל חטיבת המגורים שלנו שרון קוממי זכה במקום ראשון ברשת אנגלו - סכסון במכירות בתחום המגורים.
סניף: גבעתיים
שפות:
יועץ נדל"ן בכיר וותיק באנגלו-סכסון, הצטרפתי לאנגלו-סכסון בשנת 2006, עוד בשנה זו נבחרתי לתגלית השנה ברשת. מאז כל שנה ברציפות אני נמצא במועדון המצטיינים של הרשת. בשנת 2023 נבחרתי ליועץ נדל"ן מצטיין , המקום הראשון ברשת אנגלו-סכסון !!! כמו כן, משנת 2010 בנוסף אני מנהל מגורים בסניף אנגלו-סכסון רמת-גן/גבעתיים .אמינות, מקצועיות, חריצות ושרותיות הם הדרך שמלווה אותי כל השנים . מבחינתי זו הדרך לעוד עסקה מוצלחת.
סניף: גבעתיים
שפות:
חגית קליין יועצת נדל"ן ותיקה, בעלת ידע רחב בתחום. בודקת עבור מוכרים את מצב הנכס מבחינת רישומו בטאבו, היתרים קיימים, הצמדות וכד' ובונה לכל נכס תיק המאפשר למוכר ולקונים פוטנציאליים לקבל החלטה מושכלת ונכונה. מתמחה באזור גבעתיים ורמת גן טל': 0544504516
סניף: גבעתיים
שפות:
נעמי לוי יועצת נדלן בכירה עם ניסיון מעל 20 שנה באנגלו - סכסון גבעתיים/רמת גן. ביססתי את עצמי כבעלת מקצוע אמינה ומסורה אעשה מעל ומעבר כדי לענות על הצרכים של לקוחותיי ולעזור להם להשיג את יעדי הנדל"ן שלהם. אני כאן כדי להפוך את מסע הנדל"ן שלכם לחוויה חלקה ומתגמלה בענף, במהלך הקריירה סגרתי בהצלחה מספר רב של מכירות והשכרות של דירות, זכיתי באמון ובשביעות רצון של לקוחותיי. המחויבות הבלתי מעורערת לעיסוק שלי נכרת בקשר רב השנים שלי עם אנגלו סכסון. כיועצת נדל"ן אני ידועה בהתמדה ובנחישות, תכונות אלו מילאו תפקיד משמעותי בהצלחתי.
סניף: גבעתיים
שפות:
זיו כהן יועץ נדל"ן אנגלו סכסון ר"ג גבעתיים משנת 2009 מסור ללקוחותיי מלווה את תהליך המכירה מתחילתו ועד סופו בצורה מקצועית נאמן לשביעות רצונם ולכן חוזרים אלי שנית
סניף: גבעתיים
שפות:
אני סוכנת נדלן פעילה באנגלו- סכסון, מאז 2009 ועד עתה. בעברי הייתי אשת כספים והשילוב בין מספרים, אנשים ויושרה אישית הם חלק מה DNA שלי. אני אמא לשלוש בנות, סבתא ואשת משפחה ובוחרת לבוא לעבוד , ולהביא מכישורי וניסיוני, למען חיבור בין אנשים ונכסים. הצלחה בשבילי היא כשלקוח יוצר קשר אחרי עשור ומבקש לשווק או לרכוש נכס בעבורו או בעבור בן משפחה.
סניף: גבעתיים
שפות:
שמי ריקי כהן יועצת נדלן בסוכנות אנגלו סכסון ר"ג גבעתיים מזה 11 שנים. אוהבת מאוד את עיסוקי ויחס אישי ללקוחותיי הוא ערך עליון המוטו שמלווה אותי בכל שנות עבודתי הוא שקיפות, אמינות ויושרה מקצועית בליווי צמוד לאורך כל תהליך המכירה/קניה עד לסגירת עיסקה מוצלחת ולשביעות רצון שני הצדדים
סניף: גבעתיים
שפות:
אני יהודית יעקב משמשת כיועצת נדל"ן כ-17 שנים ברציפות ובאהבה גדולה למקצוע. מאמינה כי המרכיב העיקרי בעיסקה, הוא אמון ויצירת קשר מבוסס אמון בין אנשים וצדדים לעיסקה, תוך הנגשת מירב הפרטים החיובים וכאלה שאינם, לצדדים המעורבים. ניסיוני הרב באזור ר"ג גבעתיים במיוחד, מסייע לי בפתרון בעיות המלוות כמעט כל עיסקת נדל"ן. בצניעות אכתוב, כי נקראתי כל שנה לעלות לדוכן המצטיינים בטקס השנתי של רשת אנגלו סכסון ומרגישה סיפוק גדול מחיבור אנשים לפתרונות דיור שהינם חולמים עליהם מתוך גישה מקצועית אמינה, שלווה ונינוחה. אני כאן בשבילכם
סניף: גבעתיים
שפות:

חוות דעת והמלצות

הנכסים שלנו
אתר זה משתמש בעוגיות