אודות הסניף

להתאמת נגישות פרטנית, יש לפנות טלפונית לסניף

אנגלו סכסון, הרשת המוכרת והמובילה בישראל בתחום שיווק ותיווך נדל"ן, עם ניסיון של מעל ל- 60 שנה. היחידה שהוכתרה ע"י ארגון superbrands העולמי 7 שנים ברציפות כמותג העל של ישראל בקטגוריית נדל"ן.

אנגלו סכסון ת"א היינו הזכיין הוותיק ברשת, מונה 5 סניפים הפזורים ברחבי ת"א ומעסיק כ- 50 יועצי נדל"ן מהשורה הראשונה בתחום.

סניף רוטשילד ממוקם בלב הפועם של תל אביב, במרכז שדרות רוטשילד שוקקות החיים. השדרות מסמלות יותר מכל את פריחתו של האזור בשנים האחרונות מבחינה נדל"נית והפיכתו למרכז תרבות ופנאי.

המשרד מטפל בעסקאות מכירה והשכרה, בנכסי יד שנייה ופרויקטים חדשים כאחד ברובעי לב העיר 5,6,7, בפלורנטין וביפו.

אנו מספקים פתרונות ממוקדים ומעניקים ליווי מלא ללקוח, החל מניתוח שוק ומחירים, ליווי בכל שלבי העסקה, חיפוש דירה מתאימה, ניהול מו"מ מקצועי עד לחתימת חוזה, ייעוץ וליווי בנקאי בתחום המשכנתאות וסיוע משפטי של עורכי דין המתמחים בתחום הנדל"ן.

התפיסה השיווקית שלנו מבוססת על היכרות קרובה ויומיומית של השוק, קהלי היעד ופסיכולוגיה של הקונים. מיקוד מקצועי בשילוב הבנה מדויקת של צרכי הלקוח הם הגורמים המאפשרים לנו להעניק לכל אחד ואחת מלקוחותינו את המוצר האידיאלי והאפקטיבי ביותר עבורו.

אנו מאמינים כי הדרך להצלחה עוברת בשירות. ככל שניתן את השירות הטוב ביותר הן ללקוח והן לבעל הנכס, תוך הבנת צרכיהם המדויקים והספציפיים, כך נביא את העסקה הטובה ביותר עבורם ונעלה את ערך ההצלחה של הסניף ושל הרשת. נשמח לעמוד גם לרשותכם.

 

 

למשרד השיכון דרושות דירות לקנייה מיידית. לפרטים: 03-6919245

 

 

 

אודות האזור

 אנגלו-סכסון רוטשילד תל אביב מטפל ברובעים 5, 6 ,7 ו-8 של תל אביב.

 רובע 5:

אוכלוסיית הרובע  מונה כ- 37,500 נפש.

בולטת קבוצת הגיל של צעירים בני 35-20 המהווה 44% מאוכלוסיית הרובע. 

 

שכונות הרובע:

1. לב העיר 

אזור לב תל אביב, או לב העיר, נמצא במרכז תל אביב כפי שהייתה בחמישים שנותיה הראשונות. חלק זה של העיר שוקק חיים, ביום ובלילה.

לב תל אביב נמנה עם האזורים הותיקים ביותר בעיר. האזור התחיל להיבנות בשלהי העידן העות'ומני. מסביב, האזור האיזור מתאפיין בבתי מגורים שנבנו בסגנון הבינלאומי ובסגנון האקלקטי  אשר נבנו בשנות ה-30 וה-40. בשנים האחרונות ניכרת מגמה של שימור, חידוש ושיפוץ הבתים. בחלק מן הרחובות ניכר אופיים האירופי של הבתים. באזור אתרים ומבנים רבים המהווים חלק בלתי נפרד מתולדות תל אביב, ביניהם בניין העירייה הישן, בית הקברות בו טמונים מנהיגים ישראליים וסופרים ידועי שם, וכן מספר בתי כנסת הנמנים על המפורסמים ביותר בישראל, לרבות אוהל משה ברחוב שד"ל ובית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי פינת אחד העם.         

2. כרם התימנים

כרם התימנים היא שכונה הממוקמת בדרום-מרכז  תל אביב.

הבתים הראשונים נבנו מצפון לעיר יפו בשלהי   המאה ה-19 בהם התיישבו יהודים שהגיעו לארץ מתימן. השכונה התאפיינה בבנייה נמוכה, חצרות פנימיות, בתים צמודים וסמטאות צרות. יש הסוברים, כי השם "כרם" ניתן לה בשל ריבוי עצי הגפן בחצרות השכונה; החל משנות ה-90  השתנו פניה של השכונה, נבנו בה בתי מידות מפוארים ועלה הביקוש להתגורר בה. רבים מזקני השכונה הלכו לעולמם ורבים מהצעירים עזבו. רוחו המקורית של הכרם נשמרה במועדון הקשישים בשכונה.  בשנים האחרונות השכונה בכלל ורחוב הרברט סמואל בפרט עברו תנופת פיתוח גדולה, כך ממוקמים בה פרויקטי יוקרה גדולים כגון sea-one, הרברט סמואל 10 ועוד.

3.  נווה צדק 

נווה צדק היא שכונה של בתים פרטיים בדרום מערב תל אביב. היא נוסדה ב-1887.

בתחילת שנות השמונים של המאה ה-20 החלה מגמה של חזרה לשכונה, בעיקר של צעירים, וביניהם אומנים רבים, אשר מצאו בנווה צדק סביבת חיים מתאימה לסגנון חייהם. התושבים החדשים שיפצו את בתי השכונה החרבים, והפיחו בה רוח חדשה.  האתר הבולט ביותר בשכונה, שעבר תהליך שיחזור ושימור, הוא מרכז סוזן דלל - מתחם תרבות, בילוי ופנאי שכולל רחבה גדולה לאירועי חוצות, אולם חזרות ומופעים של להקת המחול בת-שבע ומסעדות. בעקבות תוכנית השימור שינתה השכונה את פניה והפכה להיות אזור מגורים פופולרי. בתים רבים בשכונה שופצו או נבנו מחדש. רחוב שבזי הפך לרחוב אופנתי שוקק חיים ובו חנויות מעצבי בגדים וכלי בית, גלריות לעבודות אמנות, בתי קפה, מסעדות ופאבים.

רובע 6:

אוכלוסיית הרובע מונה רק כ- 4,900 נפש, שכן מרבית שטחו של הרובע נמצא באזורי המע"ר המטרופוליני (מרכז עסקים ראשי) וכולל שטחי תעסוקה רבים.

הרובע כולל חלקים ניכרים ממרכז העסקים הראשי של העיר השוכן לאורך האיילון. אזור התעסוקה מאופיין בבניה לגובה של מגדלים, בעיקר למשרדים ומהווה את הפוטנציאל הגדול של העיר לשטחי תעסוקה בעתיד.

שכונות הרובע:

1. שכונת מונטיפיורי

שכונת מונטיפיורי היא שכונה בלב תל אביב המזרחית.

השכונה הוקמה בשטחו של פרדס מונטיפיורי שהיה הפרדס הראשון בארץ ישראל שניטע וטופל בידי יהודים. ביוני 1943 צורפה לעיר תל אביב ונסללו בה כבישים ומדרכות. ברבות השנים הפכה השכונה לאזור תעשייה שבו מוסכים, בתי מלאכה זעירים, ואף מכוני ליווי והימורים. החל משנות ה-90 החלה פריחה איטית של האזור שהתבטאה במעבר של אמנים ואוכלוסייה צעירה לשכונה. בשכונה ממוקמים תיאטרון תמונע, מרכזים רוחניים ומרכזי הפקת מוסיקה וטלוויזיה.

2. שכונת הקריה ולינקולן:

 שכונת הקרייה הינה שכונה במרכז תל אביב הכוללת את מחנה הקרייה, מתחם שרונה החדש ומרכזי בילוי רבים בתוואי רחוב הארבעה. שכונת הקרייה מערבת מספר מרקמים בתוכה:

בסיס הקרייה.

מתחם עסקים נרחב הכולל את ציר המע"ר ומתחם דרום הקרייה.

מתחמי מגורים – המתחם המערבי למתחם הקרייה עד אבן גבירול, קריית ספר, מתחם שרונה החדש, והאיזור הדרומי הכולל חלקים מרחובות כגון מזא"ה, נחמני, לינקולן ועוד.

מתחם בילוי – רחוב הארבעה, מתחם שרונה החדש העתיד להיות אחד ממתחמי הבילוי המרכזיים של תל אביב, בו נמצאים בתי הטמפלרים ההסטוריים, פארק קריית ספר שנפתח השנה לרווחת התושבים והעלה ערך האזור בצורה משמעותית.

השכונה מתאפיינת בשילוב של בנייה לגובה בבנייני משרדים ומגורים חדשים לצד בנייני מגורים ישנים בני 3-4 קומות המאפיינים את הבנייה בשכונות אחרות כגון לב תל אביב.

רובע 7:

אוכלוסיית הרובע מונה כ-46,000 נפש ונמצאת במגמת ירידה מתמשכת. ברובע, אוכלוסייה מגוונת הכוללת: כ-71% יהודים ואחרים וכ-29% ערבים. רובה של האוכלוסייה הערבית בעיר מתגוררת באזור עג'מי ולב יפו.

הרובע כולל ברובו אזורי מגורים, ובהם אזורי הבנייה המסורתית בעג'מי ובלב יפו, העיר העתיקה של יפו, וכן אזורי שיכונים ציבוריים בדרום ובמזרח יפו.

צפון הרובע ואזור שוק הפשפשים, העיר העתיקה והנמל המתחדש הם אזורים יחודיים המאופיינים בשימושים מעורבים למסחר, תיירות ומגורים. במזרח הרובע אזורי תעסוקה ומלאכה.

שכונות הרובע:

1. צפון יפו ויפו העתיקה - 

יפו העתיקה - זהו האיזור היוקרתי ביותר ביפו. שוכן במתחם העיר העתיקה של יפו ומכיל אתרים הסטוריים רבים.

השכונה נחשבת לשכונת יוקרה מבחינת מגורים. יש בה אתרים הסטוריים רבים, מתחמי אומנות ובילוי רבים כגון נמל יפו.

צפון יפו (מנשייה) – האזור המחבר את שכונת נווה צדק ליפו העתיקה. השכונה נבנתה כשכונה לעשירי יפו אך נהרסה במלחמת העצמאות ונבנתה מחדש בשנות ה-60 וה-70. 

בתחום השכונה נמצאת גם המושבה האמריקאית-גרמנית, הממוקמת ממערב למתחם פלורנטין. המושבה הוקמה באמצע המאה ה-19 על ידי נוצרים מורמונים מארצות הברית, ולאחר מספר שנים עברה לידי הגרמנים הטמפלרים. היא מתפרשת על פני שני רחובות בלבד (רחוב אאורבך ורחוב בר הופמן), אך מהווה את אחד ממוקדי התיירות היפים בתל אביב. במושבה נבנים כיום מספר פרויקטים יוקרתיים למגורים המעניקים לאיזור תנופת פיתוח גדולה.

2. עג'מי וגבעת עלייה:

אזור זה הינו האזור הדרומי מערבי של יפו. יוקרתיות האזור יורדת ככל שמתקרבים דרומה. השכונה בנויה בעיקרה בנייה מסורתית צפופה.

השכונה מאופיינת בבנייה צפופה. שני צירים מרכזיים חוצים את השכונה:  רחוב יפת, רחוב שוקק מסחר וחיים, ורחוב קדם, הרחוב הראשון לים לאורכה של יפו.

בצפון השכונה רחובות יוקרה הקרובים לנמל כגון: הצדף, השחף,הדולפין ואנדרומדה. לצדם רחובות בהם יש עוני ופשיעה רבה. עם זאת, לאחרונה החלו פרויקטים חדשים לקום גם בדרום השכונה ולפתח אותה (כגון פרויקט לאורה). 

3. מרכז יפו:

זוהי שכונה הפעילה מאוד מבחינה נדל"נית. באזור זה נמצאת המכללה האקדמית תל אביב יפו, על כן שוק ההשכרות ושוק הדירות להשקעה פורח.

את השכונה חוצה שדרות ירושלים, ציר מסחר ראשי ביפו, ובתוכו נמצא שוק הפשפשים, המכיל מסעדות ומקומות בילוי רבים הפורחים בשעות היום והלילה.

4. השכונות הדרום-מזרחיות של יפו – דקר, גבע הרצל, יפו ב' (תל כביר), יפו ג', יפו ד', שיכוני חסכון ונווה גולן.

שכונות אלו  עוד לא מיצו את הפוטנציאל הנדל"ני הטמון בהן. צפוי כי עם התפתחות העיר דרומה גם שכונות אלו יעברו מהפך וערך נכסי הנדל"ן שם יעלה משמעותית.

שכונות אלו מהוות אזור מומלץ להשקעה לטווח הרחוק.

רובע 8:

אוכלוסיית הרובע מונה כ-29,000 נפש. 48.4% משטחה משמש למחייה והשאר הינו שטח מסחר ושירות. 

יועצי הנדל"ן בתל אביב - רוטשילד

מנהל סניף רוטשילד. לאחר שנים רבות של ניסיון בתיווך מקרקעין, רועי מביא עמו ניסיון עסקי וניהולי רב בתחומי שיווק, פיתוח עסקי ושירות לקוחות כמו גם ניסיון ויכולות ניהול מו"מ בכיר, במהלך השנים תיווך מספר רב של עסקאות בשלל תחומים (דירות מגורים, נכסי יוקרה, בניינים, קרקעות לבנייה, קרקעות חקלאיות). נבחר לאחד מעשרת הסוכנים המצטיינים, בזמן פעילותו הצטיין בחריצות, מסירות ודבקות למטרה, שהביאה אותו להישגים רבים. לקוחותיו זוכים לטיפול הטוב והמקצועי ביותר ולכן נשארים נאמנים אליו גם בעסקאות הבאות. בקי ומנוסה בנושאי הנדל"ן הקשורים לקניית/מכירת נכסים, היבטי מס, כדאיות כלכלית, תשואה, השקעה, כינוס נכסים ועוד.
סניף: תל אביב - רוטשילד
שפות:
יועץ נדל"ן חרוץ ואנרגטי. מנוסה בניהול משא ומתן. מגיע אלינו מהעולם הביטחוני, שם הוכשר בנושא התאמת צרכים חיוניים לצרכן. דואג תמיד לתת ללקוחותיו את השירות הטוב ביותר באופן המקצועי ביותר.
סניף: תל אביב - רוטשילד
שפות:
יועץ נדל"ן המתמחה באזור לב תל אביב עד יפו. מקצוען ובעל תודעת שירות גבוהה. הצטרף לשורותינו לאחר שלושה עשורים בהם ניהל והיה שותף בעסקים מצליחים בתחום השיווק ובעלים של רשת חנויות מצליחות. בעל עבר עשיר כאיש שיווק ומכירות וניסיון רב בניהול משא ומתן.
סניף: תל אביב - רוטשילד
שפות:
יועץ נדל״ן מסור ומקצועי, מגיע מעולם המכירות והשיווק, בעל ניסיון רב במכירות ותודעת שירות גבוה. עוסק ומתמחה בשיווק דירות יד שנייה באזורי הביקוש של ת״א- מרכז העיר, פלורנטין, קרית שלום, שפירא ויפו. לרומן ניסיון בשיווק מתקדם של נדל"ן, מומחה בניתוח והערכת שווי מדויקת לדירות חדשות ויד שנייה.
סניף: תל אביב - רוטשילד
שפות:
אלון יועץ נדל"ן החי, מתגורר ונושם את דרום רוטשילד ולב העיר תל אביב. הוא שב לארצנו לאחר שלושים שנה בהונג קונג עם ניסיון רב בשירות איתור סחורות ללקוחות שיווק ומכירות במזרח הרחוק, מנהל תקשורת ענפה עם תושבי חוץ נעים וחביב על הבריות קשוב לצרכים של לקוחותיו, מאמין בכל ליבו במוטו שעסקה טובה תתקיים כאשר כל הצדדים מרוצים וחותר לכך ללא הרף.
סניף: תל אביב - רוטשילד
שפות:

חוות דעת והמלצות

הנכסים שלנו

אודות הסניף

להתאמת נגישות פרטנית, יש לפנות טלפונית לסניף

אנגלו סכסון, הרשת המוכרת והמובילה בישראל בתחום שיווק ותיווך נדל"ן, עם ניסיון של מעל ל- 60 שנה. היחידה שהוכתרה ע"י ארגון superbrands העולמי 7 שנים ברציפות כמותג העל של ישראל בקטגוריית נדל"ן.

אנגלו סכסון ת"א היינו הזכיין הוותיק ברשת, מונה 5 סניפים הפזורים ברחבי ת"א ומעסיק כ- 50 יועצי נדל"ן מהשורה הראשונה בתחום.

סניף רוטשילד ממוקם בלב הפועם של תל אביב, במרכז שדרות רוטשילד שוקקות החיים. השדרות מסמלות יותר מכל את פריחתו של האזור בשנים האחרונות מבחינה נדל"נית והפיכתו למרכז תרבות ופנאי.

המשרד מטפל בעסקאות מכירה והשכרה, בנכסי יד שנייה ופרויקטים חדשים כאחד ברובעי לב העיר 5,6,7, בפלורנטין וביפו.

אנו מספקים פתרונות ממוקדים ומעניקים ליווי מלא ללקוח, החל מניתוח שוק ומחירים, ליווי בכל שלבי העסקה, חיפוש דירה מתאימה, ניהול מו"מ מקצועי עד לחתימת חוזה, ייעוץ וליווי בנקאי בתחום המשכנתאות וסיוע משפטי של עורכי דין המתמחים בתחום הנדל"ן.

התפיסה השיווקית שלנו מבוססת על היכרות קרובה ויומיומית של השוק, קהלי היעד ופסיכולוגיה של הקונים. מיקוד מקצועי בשילוב הבנה מדויקת של צרכי הלקוח הם הגורמים המאפשרים לנו להעניק לכל אחד ואחת מלקוחותינו את המוצר האידיאלי והאפקטיבי ביותר עבורו.

אנו מאמינים כי הדרך להצלחה עוברת בשירות. ככל שניתן את השירות הטוב ביותר הן ללקוח והן לבעל הנכס, תוך הבנת צרכיהם המדויקים והספציפיים, כך נביא את העסקה הטובה ביותר עבורם ונעלה את ערך ההצלחה של הסניף ושל הרשת. נשמח לעמוד גם לרשותכם.

 

 

למשרד השיכון דרושות דירות לקנייה מיידית. לפרטים: 03-6919245

 

 

 

אודות האזור

 אנגלו-סכסון רוטשילד תל אביב מטפל ברובעים 5, 6 ,7 ו-8 של תל אביב.

 רובע 5:

אוכלוסיית הרובע  מונה כ- 37,500 נפש.

בולטת קבוצת הגיל של צעירים בני 35-20 המהווה 44% מאוכלוסיית הרובע. 

 

שכונות הרובע:

1. לב העיר 

אזור לב תל אביב, או לב העיר, נמצא במרכז תל אביב כפי שהייתה בחמישים שנותיה הראשונות. חלק זה של העיר שוקק חיים, ביום ובלילה.

לב תל אביב נמנה עם האזורים הותיקים ביותר בעיר. האזור התחיל להיבנות בשלהי העידן העות'ומני. מסביב, האזור האיזור מתאפיין בבתי מגורים שנבנו בסגנון הבינלאומי ובסגנון האקלקטי  אשר נבנו בשנות ה-30 וה-40. בשנים האחרונות ניכרת מגמה של שימור, חידוש ושיפוץ הבתים. בחלק מן הרחובות ניכר אופיים האירופי של הבתים. באזור אתרים ומבנים רבים המהווים חלק בלתי נפרד מתולדות תל אביב, ביניהם בניין העירייה הישן, בית הקברות בו טמונים מנהיגים ישראליים וסופרים ידועי שם, וכן מספר בתי כנסת הנמנים על המפורסמים ביותר בישראל, לרבות אוהל משה ברחוב שד"ל ובית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי פינת אחד העם.         

2. כרם התימנים

כרם התימנים היא שכונה הממוקמת בדרום-מרכז  תל אביב.

הבתים הראשונים נבנו מצפון לעיר יפו בשלהי   המאה ה-19 בהם התיישבו יהודים שהגיעו לארץ מתימן. השכונה התאפיינה בבנייה נמוכה, חצרות פנימיות, בתים צמודים וסמטאות צרות. יש הסוברים, כי השם "כרם" ניתן לה בשל ריבוי עצי הגפן בחצרות השכונה; החל משנות ה-90  השתנו פניה של השכונה, נבנו בה בתי מידות מפוארים ועלה הביקוש להתגורר בה. רבים מזקני השכונה הלכו לעולמם ורבים מהצעירים עזבו. רוחו המקורית של הכרם נשמרה במועדון הקשישים בשכונה.  בשנים האחרונות השכונה בכלל ורחוב הרברט סמואל בפרט עברו תנופת פיתוח גדולה, כך ממוקמים בה פרויקטי יוקרה גדולים כגון sea-one, הרברט סמואל 10 ועוד.

3.  נווה צדק 

נווה צדק היא שכונה של בתים פרטיים בדרום מערב תל אביב. היא נוסדה ב-1887.

בתחילת שנות השמונים של המאה ה-20 החלה מגמה של חזרה לשכונה, בעיקר של צעירים, וביניהם אומנים רבים, אשר מצאו בנווה צדק סביבת חיים מתאימה לסגנון חייהם. התושבים החדשים שיפצו את בתי השכונה החרבים, והפיחו בה רוח חדשה.  האתר הבולט ביותר בשכונה, שעבר תהליך שיחזור ושימור, הוא מרכז סוזן דלל - מתחם תרבות, בילוי ופנאי שכולל רחבה גדולה לאירועי חוצות, אולם חזרות ומופעים של להקת המחול בת-שבע ומסעדות. בעקבות תוכנית השימור שינתה השכונה את פניה והפכה להיות אזור מגורים פופולרי. בתים רבים בשכונה שופצו או נבנו מחדש. רחוב שבזי הפך לרחוב אופנתי שוקק חיים ובו חנויות מעצבי בגדים וכלי בית, גלריות לעבודות אמנות, בתי קפה, מסעדות ופאבים.

רובע 6:

אוכלוסיית הרובע מונה רק כ- 4,900 נפש, שכן מרבית שטחו של הרובע נמצא באזורי המע"ר המטרופוליני (מרכז עסקים ראשי) וכולל שטחי תעסוקה רבים.

הרובע כולל חלקים ניכרים ממרכז העסקים הראשי של העיר השוכן לאורך האיילון. אזור התעסוקה מאופיין בבניה לגובה של מגדלים, בעיקר למשרדים ומהווה את הפוטנציאל הגדול של העיר לשטחי תעסוקה בעתיד.

שכונות הרובע:

1. שכונת מונטיפיורי

שכונת מונטיפיורי היא שכונה בלב תל אביב המזרחית.

השכונה הוקמה בשטחו של פרדס מונטיפיורי שהיה הפרדס הראשון בארץ ישראל שניטע וטופל בידי יהודים. ביוני 1943 צורפה לעיר תל אביב ונסללו בה כבישים ומדרכות. ברבות השנים הפכה השכונה לאזור תעשייה שבו מוסכים, בתי מלאכה זעירים, ואף מכוני ליווי והימורים. החל משנות ה-90 החלה פריחה איטית של האזור שהתבטאה במעבר של אמנים ואוכלוסייה צעירה לשכונה. בשכונה ממוקמים תיאטרון תמונע, מרכזים רוחניים ומרכזי הפקת מוסיקה וטלוויזיה.

2. שכונת הקריה ולינקולן:

 שכונת הקרייה הינה שכונה במרכז תל אביב הכוללת את מחנה הקרייה, מתחם שרונה החדש ומרכזי בילוי רבים בתוואי רחוב הארבעה. שכונת הקרייה מערבת מספר מרקמים בתוכה:

בסיס הקרייה.

מתחם עסקים נרחב הכולל את ציר המע"ר ומתחם דרום הקרייה.

מתחמי מגורים – המתחם המערבי למתחם הקרייה עד אבן גבירול, קריית ספר, מתחם שרונה החדש, והאיזור הדרומי הכולל חלקים מרחובות כגון מזא"ה, נחמני, לינקולן ועוד.

מתחם בילוי – רחוב הארבעה, מתחם שרונה החדש העתיד להיות אחד ממתחמי הבילוי המרכזיים של תל אביב, בו נמצאים בתי הטמפלרים ההסטוריים, פארק קריית ספר שנפתח השנה לרווחת התושבים והעלה ערך האזור בצורה משמעותית.

השכונה מתאפיינת בשילוב של בנייה לגובה בבנייני משרדים ומגורים חדשים לצד בנייני מגורים ישנים בני 3-4 קומות המאפיינים את הבנייה בשכונות אחרות כגון לב תל אביב.

רובע 7:

אוכלוסיית הרובע מונה כ-46,000 נפש ונמצאת במגמת ירידה מתמשכת. ברובע, אוכלוסייה מגוונת הכוללת: כ-71% יהודים ואחרים וכ-29% ערבים. רובה של האוכלוסייה הערבית בעיר מתגוררת באזור עג'מי ולב יפו.

הרובע כולל ברובו אזורי מגורים, ובהם אזורי הבנייה המסורתית בעג'מי ובלב יפו, העיר העתיקה של יפו, וכן אזורי שיכונים ציבוריים בדרום ובמזרח יפו.

צפון הרובע ואזור שוק הפשפשים, העיר העתיקה והנמל המתחדש הם אזורים יחודיים המאופיינים בשימושים מעורבים למסחר, תיירות ומגורים. במזרח הרובע אזורי תעסוקה ומלאכה.

שכונות הרובע:

1. צפון יפו ויפו העתיקה - 

יפו העתיקה - זהו האיזור היוקרתי ביותר ביפו. שוכן במתחם העיר העתיקה של יפו ומכיל אתרים הסטוריים רבים.

השכונה נחשבת לשכונת יוקרה מבחינת מגורים. יש בה אתרים הסטוריים רבים, מתחמי אומנות ובילוי רבים כגון נמל יפו.

צפון יפו (מנשייה) – האזור המחבר את שכונת נווה צדק ליפו העתיקה. השכונה נבנתה כשכונה לעשירי יפו אך נהרסה במלחמת העצמאות ונבנתה מחדש בשנות ה-60 וה-70. 

בתחום השכונה נמצאת גם המושבה האמריקאית-גרמנית, הממוקמת ממערב למתחם פלורנטין. המושבה הוקמה באמצע המאה ה-19 על ידי נוצרים מורמונים מארצות הברית, ולאחר מספר שנים עברה לידי הגרמנים הטמפלרים. היא מתפרשת על פני שני רחובות בלבד (רחוב אאורבך ורחוב בר הופמן), אך מהווה את אחד ממוקדי התיירות היפים בתל אביב. במושבה נבנים כיום מספר פרויקטים יוקרתיים למגורים המעניקים לאיזור תנופת פיתוח גדולה.

2. עג'מי וגבעת עלייה:

אזור זה הינו האזור הדרומי מערבי של יפו. יוקרתיות האזור יורדת ככל שמתקרבים דרומה. השכונה בנויה בעיקרה בנייה מסורתית צפופה.

השכונה מאופיינת בבנייה צפופה. שני צירים מרכזיים חוצים את השכונה:  רחוב יפת, רחוב שוקק מסחר וחיים, ורחוב קדם, הרחוב הראשון לים לאורכה של יפו.

בצפון השכונה רחובות יוקרה הקרובים לנמל כגון: הצדף, השחף,הדולפין ואנדרומדה. לצדם רחובות בהם יש עוני ופשיעה רבה. עם זאת, לאחרונה החלו פרויקטים חדשים לקום גם בדרום השכונה ולפתח אותה (כגון פרויקט לאורה). 

3. מרכז יפו:

זוהי שכונה הפעילה מאוד מבחינה נדל"נית. באזור זה נמצאת המכללה האקדמית תל אביב יפו, על כן שוק ההשכרות ושוק הדירות להשקעה פורח.

את השכונה חוצה שדרות ירושלים, ציר מסחר ראשי ביפו, ובתוכו נמצא שוק הפשפשים, המכיל מסעדות ומקומות בילוי רבים הפורחים בשעות היום והלילה.

4. השכונות הדרום-מזרחיות של יפו – דקר, גבע הרצל, יפו ב' (תל כביר), יפו ג', יפו ד', שיכוני חסכון ונווה גולן.

שכונות אלו  עוד לא מיצו את הפוטנציאל הנדל"ני הטמון בהן. צפוי כי עם התפתחות העיר דרומה גם שכונות אלו יעברו מהפך וערך נכסי הנדל"ן שם יעלה משמעותית.

שכונות אלו מהוות אזור מומלץ להשקעה לטווח הרחוק.

רובע 8:

אוכלוסיית הרובע מונה כ-29,000 נפש. 48.4% משטחה משמש למחייה והשאר הינו שטח מסחר ושירות. 

יועצי הנדל"ן בתל אביב - רוטשילד

מנהל סניף רוטשילד. לאחר שנים רבות של ניסיון בתיווך מקרקעין, רועי מביא עמו ניסיון עסקי וניהולי רב בתחומי שיווק, פיתוח עסקי ושירות לקוחות כמו גם ניסיון ויכולות ניהול מו"מ בכיר, במהלך השנים תיווך מספר רב של עסקאות בשלל תחומים (דירות מגורים, נכסי יוקרה, בניינים, קרקעות לבנייה, קרקעות חקלאיות). נבחר לאחד מעשרת הסוכנים המצטיינים, בזמן פעילותו הצטיין בחריצות, מסירות ודבקות למטרה, שהביאה אותו להישגים רבים. לקוחותיו זוכים לטיפול הטוב והמקצועי ביותר ולכן נשארים נאמנים אליו גם בעסקאות הבאות. בקי ומנוסה בנושאי הנדל"ן הקשורים לקניית/מכירת נכסים, היבטי מס, כדאיות כלכלית, תשואה, השקעה, כינוס נכסים ועוד.
סניף: תל אביב - רוטשילד
שפות:
יועץ נדל"ן חרוץ ואנרגטי. מנוסה בניהול משא ומתן. מגיע אלינו מהעולם הביטחוני, שם הוכשר בנושא התאמת צרכים חיוניים לצרכן. דואג תמיד לתת ללקוחותיו את השירות הטוב ביותר באופן המקצועי ביותר.
סניף: תל אביב - רוטשילד
שפות:
יועץ נדל"ן המתמחה באזור לב תל אביב עד יפו. מקצוען ובעל תודעת שירות גבוהה. הצטרף לשורותינו לאחר שלושה עשורים בהם ניהל והיה שותף בעסקים מצליחים בתחום השיווק ובעלים של רשת חנויות מצליחות. בעל עבר עשיר כאיש שיווק ומכירות וניסיון רב בניהול משא ומתן.
סניף: תל אביב - רוטשילד
שפות:
יועץ נדל״ן מסור ומקצועי, מגיע מעולם המכירות והשיווק, בעל ניסיון רב במכירות ותודעת שירות גבוה. עוסק ומתמחה בשיווק דירות יד שנייה באזורי הביקוש של ת״א- מרכז העיר, פלורנטין, קרית שלום, שפירא ויפו. לרומן ניסיון בשיווק מתקדם של נדל"ן, מומחה בניתוח והערכת שווי מדויקת לדירות חדשות ויד שנייה.
סניף: תל אביב - רוטשילד
שפות:
אלון יועץ נדל"ן החי, מתגורר ונושם את דרום רוטשילד ולב העיר תל אביב. הוא שב לארצנו לאחר שלושים שנה בהונג קונג עם ניסיון רב בשירות איתור סחורות ללקוחות שיווק ומכירות במזרח הרחוק, מנהל תקשורת ענפה עם תושבי חוץ נעים וחביב על הבריות קשוב לצרכים של לקוחותיו, מאמין בכל ליבו במוטו שעסקה טובה תתקיים כאשר כל הצדדים מרוצים וחותר לכך ללא הרף.
סניף: תל אביב - רוטשילד
שפות:

חוות דעת והמלצות

הנכסים שלנו
אתר זה משתמש בעוגיות